måndag 16 juni 2008

Blondinbella: Jag är Filmchock!

När Filmchock! ringde upp Isabella Löwengrip - mer känd i Sverige som modebloggaren Blondinbella - i morse för att göra en kort intervju kring ryktena att hon vill starta en filmkarriär gjorde bloggflickan ett oväntat utspel:
Blondinbella är - enligt henne själv - kvinnan bakom Filmchock!
Då vi förvånat frågade henne hur det var möjligt, hur hon hinner med att driva både Filmchock! och sveriges mest populära fjortisblogg och hur hon kan veta så mycket om film vid en ålder av blott 17 år blev hon typ skitarg och svarade:
"Mäh!! Jag ÄR Filmchock! Asså, jag är så jävla trött på alla idioter som är avundsjuka på mig för att jag är ung, snygg, smart och rik! De vet lixom inget om mig! Fatta!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

det värsta är att hon bara är sjutton!

Filmchock! sa...

Helt korrekt och tack för påpekandet av faktafelet som vi nu har korrigerat.

Anonym sa...

Stackars flicka

Anonym sa...

FILM kan hon inget om förstås, men en CHOCK får man över hur jävla ful hon är.