tisdag 25 september 2007

Dramatic Prairie Dog hånas i Scary Movie 5

Efter att ha sett ett tidigt klipp ur den kommande Scary Movie 5 där han både häcklas och hånas har Dramatic Prairie Dog fått nog.
Filmchock! träffade den dramatiska präriehunden över en fika och snackade lite om saken.
"Nej, det känns verkligen inte kul att bli utnyttjad på det viset", säger Dramatic Prairie Dog medan han lägger ett par sockerbitar i sitt kaffe. "Tror dom liksom att dom får göra vad som helst med en bara för att man är lite känd? Jag ångrar så jävla mycket att jag var med i det där första filmklippet på YouTube..."
Dramatic Prairie Dog suckar och man ser att han är väldigt nedstämd.
"Man skulle kunna tro att allt detta har berikat mitt liv, och visst, man har ju fått resa mycket och nog har jag lättare att träffa tjejer nu men....."
Dramatic Prairie Dog tystnar och tittar på de förbipasserande människorna. "Alltså, det känns ibland som att man förlorat en bit av sin själ i det hela. Och det här med att bli hånad i Scary Movie 5 var nog droppen. Men det är väl bara att bita ihop. Jag har lite andra filmroller på gång och måste försöka tänka positivt!"
Dramatic Prairie Dog tar en stor tugga av bullen och gör sin klassiska dramatiska blick. Man förstår att han är en Dramatic Prairie Dog att räkna med i framtiden.

Inga kommentarer: