fredag 7 september 2007

James Cameron tar över världen

Det verkar nu som att regissören James Cameron (Aliens, Terminator 1 & 2, Titanic) till slut får sin dröm infriad - att verkligen bli "the king of the world".
Ett av de datorchips som blev kvar inuti Arnold Schwarzeneggers huvud efter inspelningen av Terminator 2, har visat sig vara aktivt fortfarande och dessutom möjligt att kontrollera, avslöjade James Cameron i ett pressmeddelande idag.
"Jag har fortfarande kvar radiosändarna jag använde för att fjärrstyra Arnold när jag gjorde T2, och nu när Arnold har nått en hyfsad politisk position passar det ju utmärkt att jag kan kontrollera honom som jag själv behagar...och i förlängningen ta över hela världen. Jättekul!"

2 kommentarer:

Unknown sa...

Spännande läsning!

Milbot sa...

Ja! Och det är helt på riktigt också!